Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze1. Jeden motocykl bez sensu, dostanie ostro w ko¶æ od pierwszych zawodników, kolejni bêd± mieli coraz bardziej zjechany sprzêt (tak jak niby m³ode Gladiusy na egzaminach, gdzie biegi nie wchodz± lub wypadaj±) 2. Ka¿dy sport wymaga modyfikacji, a w Gymkhanie motocykle na tyle czêsto le¿±, ¿e zabezpieczenia w postaci gmoli b±d¼ crashpadów wydaj± siê niezbêdne. Stare motocykle ³atwiej modyfikowaæ, poza tym mniejszy ból dla portfela jak ostro przydzwonisz motocyklem za 5-10tys. ni¿ takim za 30tys. 3. Sport ten wymaga sprawnego napêdu, zawieszenia i hamulców, wiêc o dopuszczenie do ruchu powinno byæ raczej ³atwo. 4. A im maszyna mniej urodziwa, tym mniej atrakcyjna dla wielbicieli cudzej w³asno¶ci
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza